Веднаш по доставата на пратката, ве молиме да го проверете производот и доколку на него има видливи механички оштетувања или производот не е во согласност со вашата нарачка, ве молиме да не побарате телефонски на бројот 023212844, или пак да ни испратите емаил со свои податоци (име, презиме и телефон) на адресата [email protected] при што ќе ги наведете причините поради кои сакате да направите замена/враќање на пакетот.
Ве молиме да нè контактирате најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката, а ние ќе ве известиме за понатамошната постапка во најкраток можен рок.
Трошоците за замена на производи се на товар на купувачот, освен кога купувачот добил неисправен или погрешен производ. За да се замени или врати производ, истиот задолжително мора да биде неоштетен и спакуван во првичното пакување заедно со фактурата.
По приемот на производот проверуваме дали производот е оштетен, а потоа ви испраќаме соодветна замена.
Целокупната процедура за замена на производ или рефундација може да трае и до 15 работни дена.